Menu

Hyvää seuraa hakusessa

Pidän ihmisistä, joiden seurassa voi olla oma itsensä ilman turhaa esittämistä. Elämä on paljon mukavampaa, kun sen voi jakaa jonkun kanssa, oli kyse sitten yhteisestä kahvihetkestä, pitkästä keskustelusta tai uusista kokemuksista. Jos etsit mukavaa tutustumista ja uskot hyvän kemian merkitykseen, olisi kiva kuulla sinusta.

Lähetä profiilille viesti!
Share Link:

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *